AkU kAh???

My photo
aku seorang insan yg sedang cuba menjadi yg lebih baik dari yg sebelum nie.. banyak lagi yg 'berlubang' dalam diri aku.. aku xbaik tapi aku cuba jadi xjahat lagi.. insyaAllah.. (",)
AkU PeRcAyA YaNg IdOp NiE MaCaM KiTa PuKuL BoLa TeNiS Ke DiNdInG.. Ia AkAn MeLaNtUn BaLiK PaDa KiTa.. BiLa KiTa BuAt BaIk/JaHaT, BaLaSaN PuN AkAn SaMa.. DaN BiLa KiTa SeDaR Yg KiTa Da BuAt SaLaH, MiNtA MaAf & BeRtAuBaT La.. BiLa KiTa MaAfKaN OrAnG, iNsYaAllah KiTa JuGa AkAn DiMaAfKaN.. JaNgAn InGat CuMa OrAnG Je BuAt JaHat PaDa KiTa TaPi InGaT La SaLaH Yg KiTa Da BuAt KaT OrAnG LaIn.. MaRi La SaLiNg MeNgInGaTi..(",)

Monday, July 11, 2011

Komputer punya cerita!!

semalam aku renung lama komputer lama umah aku nie.. bukan yg flat skrin punya taw.. nie yg jenis boleh buat akuarium ikan mas kalu kita buang segala urat2 wayar dalam dia.. tapi alhamdulillah still boleh pakai sampai sekarang..

*lebih kurang macam nie la.. =)

aku teringat balik kisah dolu-dolu.. time budak-budak, aku penah cakap kat kawan aku..

"nanti kan, bila aku masuk syurga, aku nak minta komputer la.. kita boleh kan minta apa pun dalam syurga.. kan??" dalam gaya kanak-kanak comel yang naif.. [macam senang je nak masuk syurga tu kan.. huhuhu]

nampak x betapa teringinnya aku dengan komputer time tu.. hehehe.. ye la, time tu dalam 1 kampung tu, belum tentu ada sorang yang ada benda alah tu..
bila da besar sikit dalam darjah 5 kalau xsilap ayah ada duit sikit so ayah belikan komputer.. yang bestnya, hari yang orang tu datang bawak komputer n dengan pakej nak terangkan sekali la kononnya tu, time tu jugak la 1 taman blackout.. lawak gila time tu.. dia still gak terangkan kat ayah aku satuu satuu..
lepas tu macam best la dapat komputer.. tapi yang sebenarnya bukan main apa sangat pun.. game-game yg ada dalam komputer tu je la.. then dengar lagu dengan Winamp.. tu pun da cukup best.. bila abang aku balik dari hostel baru la dapat merasa game yg up sikit macam Metal Slug..

*korang taw game nie x?? [tapi sekarang kalau aku nak main game nie aku g pusat game.. lagi best!! ]

bukan macam budak-budak sekarang.. bukak-bukak mata da pakai lappy.. macam adik aku jugak la.. untung la kan.. xpe la.. tu la yang dikatakan rezeki kan.. aku tetap bersyukur.. ^_^

sEdEy La KaLu xDe KoMeN.. MeH La KoMeN.. LiKe LaGi AkU SuKa..(",)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.