AkU kAh???

My photo
aku seorang insan yg sedang cuba menjadi yg lebih baik dari yg sebelum nie.. banyak lagi yg 'berlubang' dalam diri aku.. aku xbaik tapi aku cuba jadi xjahat lagi.. insyaAllah.. (",)
AkU PeRcAyA YaNg IdOp NiE MaCaM KiTa PuKuL BoLa TeNiS Ke DiNdInG.. Ia AkAn MeLaNtUn BaLiK PaDa KiTa.. BiLa KiTa BuAt BaIk/JaHaT, BaLaSaN PuN AkAn SaMa.. DaN BiLa KiTa SeDaR Yg KiTa Da BuAt SaLaH, MiNtA MaAf & BeRtAuBaT La.. BiLa KiTa MaAfKaN OrAnG, iNsYaAllah KiTa JuGa AkAn DiMaAfKaN.. JaNgAn InGat CuMa OrAnG Je BuAt JaHat PaDa KiTa TaPi InGaT La SaLaH Yg KiTa Da BuAt KaT OrAnG LaIn.. MaRi La SaLiNg MeNgInGaTi..(",)

Wednesday, July 20, 2011

im sick of all this!!


"im sick of all this!! the question is why??
i want to be normal again.. help me Ya Allah.. ='( "

ok.. nie yg aku post dalam FB tadi.. aku bercakap tentang masalah xboleh tido aku.. aku makin tertekan sekarang.. serius! aku ase nak minum je ubat batuk tu even aku xbatuk pun.. aku xleh tahan dengan sume nie.. sakit.. sekarang nie bukan tu je.. badan aku asyik lenguh-lenguh.. dekat tengah belakang jangan cakap la.. macam nak patah tulang da aku rasa.. disaster!!

tiap-tiap malam (sejak minggu lepas) aku tinggal sorang-sorang bila mana sume family aku da tido n aku tahan sume sakit nie sorang-sorang.. cuma dengan Allah aku berkongsi keadaan ini.. sesungguhnya Dia lebih mengetahui.. aku da cuba sampaikan pada family tapi dorang xpaham..mungkin sebab dorang xnampak coz dorang tengah tido time aku tengah menghadap sakit nie.. mungkin cuma masalah kecil bagi sape-sape pon.. tidak bagi aku yg mengalaminya..

dan.. menulisnya aku disini juga kerana ini je yg dapat aku lakukan untuk sampaikan apa yg aku ase.. walau mungkin xada sape yg baca @dapat tolong.. aku akan cuba ikhtiar.. doakan aku bagi yg membaca.. ='(

sEdEy La KaLu xDe KoMeN.. MeH La KoMeN.. LiKe LaGi AkU SuKa..(",)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.