AkU kAh???

My photo
aku seorang insan yg sedang cuba menjadi yg lebih baik dari yg sebelum nie.. banyak lagi yg 'berlubang' dalam diri aku.. aku xbaik tapi aku cuba jadi xjahat lagi.. insyaAllah.. (",)
AkU PeRcAyA YaNg IdOp NiE MaCaM KiTa PuKuL BoLa TeNiS Ke DiNdInG.. Ia AkAn MeLaNtUn BaLiK PaDa KiTa.. BiLa KiTa BuAt BaIk/JaHaT, BaLaSaN PuN AkAn SaMa.. DaN BiLa KiTa SeDaR Yg KiTa Da BuAt SaLaH, MiNtA MaAf & BeRtAuBaT La.. BiLa KiTa MaAfKaN OrAnG, iNsYaAllah KiTa JuGa AkAn DiMaAfKaN.. JaNgAn InGat CuMa OrAnG Je BuAt JaHat PaDa KiTa TaPi InGaT La SaLaH Yg KiTa Da BuAt KaT OrAnG LaIn.. MaRi La SaLiNg MeNgInGaTi..(",)

Wednesday, July 27, 2011

Adakah??


ntah apa punya tajuk la mimi nie.. hehe..
sebenarnya aku tengah confuse.. [camne nak buat muka garu kepala ek?? huhu]
lately, aku selalu sakit2, susah nak tido ada la 2,3 benda lagi yg jadi..
yang aku rasa pelik la..
actually, ada benda yg da jadi tu da lama da jadi..
tapi xde la mengganggu sangat..
cuma sejak 1,2 bulan nie da jadi macam teruk plak..

ok.. maybe ada yg brpendapat ia cuma benda kecik yg aku besarkan..
macam kes lipas yg cuma besar ibu jari kaki, aku kata besar siput babi..
[besar ibu jari kaki tu da sangat besar k!]
anyway, aku xkesah sangat dengan pendapat itu sebab bukan kau orang yg rasa sakitnya..

balik pada cerita tadi..
aku xtau la sume yang aku alami nie sakit biasa @ gangguan..
aku takut nak g check kt doktor sebab isau doktor pun berpendapat seperti di atas tu..
nak kata aku nie kena gangguan makhluk halus aku pun xpasti..
adoyai..

tapi.. nie la simptom2 yg aku alami yg aku katakan tadi..

1. Perasaan takut, marah, berdebar-debar tanpa sebab-sebab tertentu..
xde la selalu tapi banyak kali jugak la..

2. Susah tidur malam..
da cuba sedaya upaya tapi xboleh jugak..
kadang2 aku mengantuk n letih tapi mata still xnak tido..

3. Aku ada 2,3 kali mimpi orang yg aku kenal mati..
[tu yg aku ingat la]

4. Fikiran aku runsing..
aku fikir maybe sebab selalu tidur lewat..

5. Rasa malas nak melalukan kebaikan...
xde la sebelom nie aku rajin sangat.. tapi aku dapat rasa la yg sebelum nie xkesah nak buat kebaikan tu tapi sekarang da malas.. mungkin jugak aku yg da berubah.. Nauzubillah.. -_-

6. Berasa was-was..
kadang2 aku ase was2 dengan wuduk aku..
mean, bila da selesai ambik wuduk aku trfikir aku xberkumur @ trtinggal pape ke tadi..
selalu aku was2 dengan benda yg aku da buat.. tapi aku rasa mungkin aku trlupa..
macam aku da kunci kereta @ rumah ke x.. bila da check balik aku memang da kunci pun..

7. Merasa sakit2 di bahagian sendi n belakang..
banyak kali aku sakit kt tulang belakang..
aku ingat sebab katil aku kot.. huhu..

itulah antara simptom2 yg aku da alami n masih alami..
korang rasa kenapa?? 0_0???


sEdEy La KaLu xDe KoMeN.. MeH La KoMeN.. LiKe LaGi AkU SuKa..(",)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.