AkU kAh???

My photo
aku seorang insan yg sedang cuba menjadi yg lebih baik dari yg sebelum nie.. banyak lagi yg 'berlubang' dalam diri aku.. aku xbaik tapi aku cuba jadi xjahat lagi.. insyaAllah.. (",)
AkU PeRcAyA YaNg IdOp NiE MaCaM KiTa PuKuL BoLa TeNiS Ke DiNdInG.. Ia AkAn MeLaNtUn BaLiK PaDa KiTa.. BiLa KiTa BuAt BaIk/JaHaT, BaLaSaN PuN AkAn SaMa.. DaN BiLa KiTa SeDaR Yg KiTa Da BuAt SaLaH, MiNtA MaAf & BeRtAuBaT La.. BiLa KiTa MaAfKaN OrAnG, iNsYaAllah KiTa JuGa AkAn DiMaAfKaN.. JaNgAn InGat CuMa OrAnG Je BuAt JaHat PaDa KiTa TaPi InGaT La SaLaH Yg KiTa Da BuAt KaT OrAnG LaIn.. MaRi La SaLiNg MeNgInGaTi..(",)

Friday, August 5, 2011

Kenapa DIA perlu ada dalam umah aku??????

tau x betapa aku benci dia!
tau x kerana dia sume keje aku akan terhenti terus tanpa tunda2!!
aku benci dia!!!
da la busuk!! kau xtau mandi ke ha??!!
bebulu kaki plak tu.. yakk!!

aku cuba la xbenci dia even xleh nak suka dia pon..
tapi TAK BOLEH!!

aku yakin setiap ciptaan Allah tu bersebab..
tapi sampai sekarang aku xjumpa lagi sebab napa dia wujud..
betapa aku benci kat dia kan.. huhuhu..

nak jadi cerita.. [panjangnya mukadimah kau mimi oi]
petang tadi macam biasa selepas aku BoSaN petang tadi..
aku meneruskan rutin aku menyelesaikan 'misi juadah berbuka mama'
[bajet2 rajin kan]
tiba2 aku dengar bunyi..
dan ntah dari mana dia datang tanpa berfikir..
bukan 1 tapi 3 4..
aku xtipu!!

aku pon dengan segera memecut ke ruang tamu..
capai phone n call penyelamat a.k.a adik aku..
aku PAKSA dia balik kalu x ikan yg kat atas kuali tu akan hangit n dia akan kehilangan makanan favorite dia.. [ikan sweet sour]
nasib la!! [dengan muka kerek mati!]

untuk ikan dia yg trsayang adik aku pon balik.. [hahaha.. taw takut]
yg sutun ayamnya [nie kata makian sedap didengar] DIA tu dh xde..
ada 1 je yg sempat adik aku nampak..
kalu korang bengang x??
nampak sangat nak sabotaj aku!
suka sangat la orang laen cakap aku membesarkan cite..
sumpah x weh!! huhuhu..

last2 adik aku yg buat keje goreng ikan, rebus ulam n bla bla bla..
aku bagi arahan dari jarak 1 meter a.k.a luar dapur.. -__-"

aku sebenarnya nak letak gambar real DIA tu..
tapi bawu google gamba dia je aku da macam nak campak laptop nie..
so korang pikir la apa DIA tu.. aku bagi klu ek.. huhuhu..
dia warna koko.. bebulu di kaki.. busuk! suka terbang2.. merayap ikot suka ja!!
macam dalam rancangan Siapakah Saya?? je kan.. hehehe
pape pon korang pikir la sendiri.. ^_^

sEdEy La KaLu xDe KoMeN.. MeH La KoMeN.. LiKe LaGi AkU SuKa..(",)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.