AkU kAh???

My photo
aku seorang insan yg sedang cuba menjadi yg lebih baik dari yg sebelum nie.. banyak lagi yg 'berlubang' dalam diri aku.. aku xbaik tapi aku cuba jadi xjahat lagi.. insyaAllah.. (",)
AkU PeRcAyA YaNg IdOp NiE MaCaM KiTa PuKuL BoLa TeNiS Ke DiNdInG.. Ia AkAn MeLaNtUn BaLiK PaDa KiTa.. BiLa KiTa BuAt BaIk/JaHaT, BaLaSaN PuN AkAn SaMa.. DaN BiLa KiTa SeDaR Yg KiTa Da BuAt SaLaH, MiNtA MaAf & BeRtAuBaT La.. BiLa KiTa MaAfKaN OrAnG, iNsYaAllah KiTa JuGa AkAn DiMaAfKaN.. JaNgAn InGat CuMa OrAnG Je BuAt JaHat PaDa KiTa TaPi InGaT La SaLaH Yg KiTa Da BuAt KaT OrAnG LaIn.. MaRi La SaLiNg MeNgInGaTi..(",)

Sunday, May 15, 2011

The Road Not Taken

Ari nie ntah ari yg da ke berapa aku pn xtau aku bercuti.. betul-betul punya bercuti selepas 3 tahun aku belajar di UiTM Penang tu.. sampai kawan aku kt umah sewa tu pn da pakat2 panggil aku balik.. ada yg SMS, ada gak yg post kt FB kn.. saja nk merasa femes sikit kn.. hahaha.. hakikatnya aku masih bercuti coz aku xtau apa aku nak buat sebenarnya..

ye la.. belajar dah abis kan.. nak kena kerja.. tapi aku nie mood kerja xde lagi.. tapi.. aku nak duit & xnak susahkan ma ayah aku menanggung aku nie.. banyak simpang jalan depan aku yg aku xtaw nak pilih.. tringat plak aku kat poem The Road Not Taken time blajar kt sekolah dulu.. (betul ke tajuk dia camtu??)
sampai skarang aku masih di persimpangan.. xpe.. masalah tu biar aku simpan dulu.. moga-moga Allah bagi pertunjuk.. Amin..

sEdEy La KaLu xDe KoMeN.. MeH La KoMeN.. LiKe LaGi AkU SuKa..(",)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.