AkU kAh???

My photo
aku seorang insan yg sedang cuba menjadi yg lebih baik dari yg sebelum nie.. banyak lagi yg 'berlubang' dalam diri aku.. aku xbaik tapi aku cuba jadi xjahat lagi.. insyaAllah.. (",)
AkU PeRcAyA YaNg IdOp NiE MaCaM KiTa PuKuL BoLa TeNiS Ke DiNdInG.. Ia AkAn MeLaNtUn BaLiK PaDa KiTa.. BiLa KiTa BuAt BaIk/JaHaT, BaLaSaN PuN AkAn SaMa.. DaN BiLa KiTa SeDaR Yg KiTa Da BuAt SaLaH, MiNtA MaAf & BeRtAuBaT La.. BiLa KiTa MaAfKaN OrAnG, iNsYaAllah KiTa JuGa AkAn DiMaAfKaN.. JaNgAn InGat CuMa OrAnG Je BuAt JaHat PaDa KiTa TaPi InGaT La SaLaH Yg KiTa Da BuAt KaT OrAnG LaIn.. MaRi La SaLiNg MeNgInGaTi..(",)

Tuesday, January 4, 2011

Ahlan Wasahlan 2011!!

SELAMAT DATANG 2011!!!!!
Da msuk tahun baru da pun kan.. hehe.. usia da makin meningkat.. da mula pikir untuk masa depan.. banyak yg aku mula kena fikirkan bila umur aku da menjangkau usia 21 nie.. banyak benda aku perlu buat n belum buat.. untuk ma ayah aku.. adik abg aku.. n jugak untuk En. Mun.. aku syg dowg sume nie..

Da sebulan aku praktikal kt Tabung Haji Travel & Services.. walaupn xbnyak tp lebih dari 1 jugak la pengalaman yg aku da lalui.. prangai manusia yg memang TERLALU pelbagai.. mmg banyak keje dari hari ke sehari tapi sriuzly aku happy kje kt ctu.. uruskan owng yg nk g buat ibadah pada Allah memang seronok.. even aku jelez gak dengan Ain (room+house mate aku) yg keje dia jalan je tapi aku bersyukur dengan tempat aku praktikel skarang.. impian aku semoga Allah murahkan rezeki aku untuk aku dapat keje lepas habis praktikel nie.. aku nk bagi ma n ayah aku ase duit gaji aku..

p/s: doakan aku untuk berjaya di tahun baru nie n tahun2 mendatang.. =')

sEdEy La KaLu xDe KoMeN.. MeH La KoMeN.. LiKe LaGi AkU SuKa..(",)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.