AkU kAh???

My photo
aku seorang insan yg sedang cuba menjadi yg lebih baik dari yg sebelum nie.. banyak lagi yg 'berlubang' dalam diri aku.. aku xbaik tapi aku cuba jadi xjahat lagi.. insyaAllah.. (",)
AkU PeRcAyA YaNg IdOp NiE MaCaM KiTa PuKuL BoLa TeNiS Ke DiNdInG.. Ia AkAn MeLaNtUn BaLiK PaDa KiTa.. BiLa KiTa BuAt BaIk/JaHaT, BaLaSaN PuN AkAn SaMa.. DaN BiLa KiTa SeDaR Yg KiTa Da BuAt SaLaH, MiNtA MaAf & BeRtAuBaT La.. BiLa KiTa MaAfKaN OrAnG, iNsYaAllah KiTa JuGa AkAn DiMaAfKaN.. JaNgAn InGat CuMa OrAnG Je BuAt JaHat PaDa KiTa TaPi InGaT La SaLaH Yg KiTa Da BuAt KaT OrAnG LaIn.. MaRi La SaLiNg MeNgInGaTi..(",)

Tuesday, September 28, 2010

Kembali Pulang ^_^

lm jgk ase aku bercuti raya dlm blog nie..
hehe..
xde la.. sbnarnya aku skarang sedang waktu kemuncak untuk sem 5 nie..
adoi.. azabnya jangan tanya la.
hari2 aku asyik pikir pasal assignment yg xsiap2..
masalahnya kalu cuma 1 xpe la.. memang salah aku la sebab xsiap2 jugak kn..
tapi nie banyak sampai kami sume xmenang tangan nak buat..
pegang yg nie yg tu xsiap lagi..
punya la busy nk crita kan.. haha..
dengan masalah duit..
nak beli makan pn nak kena pikir seketul ayam brapa..
then pikir plak ayam dengan ikan mana murah..
adoyai..
kalu boleh tiap2 kedai makan yg aku p aku nk tunjuk kad matrik aku..
then ckap "kak, nie boleh dapat half price kn?" haha..
~_~ sedeynya..
1 hb 10 nie aku ada trip p Teluk Bahang..
tu saja da menelan belanja RM200..
kalu bukan sebab assignment n sem akhir, malas asenya nk p..
tapi aku tau setiap sesuatu tu pasti ada hikmahnya..
ada lagi 5 minggu kami akan brsama..
lepas nie masing2 da balik negeri masing2..
susah skali nak brkumpul macam skarang..
betapa aku menghargai setiap saat ini..
yg pasti akan aku kenang sampai aku tua..
sebab selain knangan bercinta bg aku knangan masa blajar la saat yg paling manis..
xkn mungkin pernah brulang..
sama seperti aku menghargai setiap saat aku di skolah dlu..
so sweet.. ^^,

ok la..
aku pun da mengantuk..
nanti lagi aku tulis lagi banyak aku buat typing error..
mula la En.Mun nk komen salah aku tu..
"nape bnyak sngt ejaan yg salah dlm belog awk 2?"
utk bela diri aku pn ckp la..
"sy buat time da pkul 1 2 mmg la cmtu.."
hihi..
ok la.. Gud nite sume..
jgn lupa basuh kaki, doa tido, mengucap n maafkn owg lain b4 tido k..
smoga esok lebih baik dari ari nie..
salam.. ^_^

sEdEy La KaLu xDe KoMeN.. MeH La KoMeN.. LiKe LaGi AkU SuKa..(",)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.